Uuuuuuuuuuuuuuurgh

Blir så jävla arg på blogg.se, det verkar som jag måste göra en ny blogg igen (?)
Ingenting funkar ju i den här bloggen, det är helt fuckat.. Så snart gör jag en ny.. suck.

Wake me up when september ends


Jag har nåt skräp i ögat, och det är irriterande, höhö, 
Tiden går sjukt fort nu, efter att jag har kommit hem från praktiken så är det nästan kväll, man hinner inte göra nånting förrän det är sent. Men snart har det redan gått en vecka, så jag hoppas de här 15 veckorna kommer att gå fort. Idag var mina kusiner här för vi var barnvakt åt dem, de är så söta! min moster har nyligen tatuerat sig, på ryggen, en tribal med en stjärna i mitten, det blev verkligen skitsnyggt!
Nu är jag grymt sugen på att tatuera mig, idag är det faktiskt bara en månad till jag blir 18! woho, frågan är ju bara vad man ska tatuera, jag har några idéer, men har iaf tid på mig att tänka! Strax ska jag förflytta mig in i duschen, sen blir det nog tv. ha en bra kväll,


Together as one, against all odds


Hello!
Jag håller nästan på att somna här, det kommer nog att bli en tidig kväll för mig.
Praktiken gick bra idag med, jag har hjälpt till att sortera lite mappar idag och slängt papper, inte världens roligaste men det är bättre än att inte göra någonting.
At the moment väntar jag på att maten ska bli klar, sen blir det övningskörning och det ser jag inte fram emot, kanske ska få testa att åka på en väg, o-m-g, wish me luck haha. Tycker det är så komplicerat, liksom, förut trodde jag att det fanns en pedal så att man kan backa, för det finns ju en så man åker framåt, skitsamma. Jag ska fan ha automatbil, det verkar mycket lättare!

Titta vad som nyss postades på Marilyn Mansons twitter, inte lite man längtar till globen nu! Är det bra eller är det bra? Awesomeness