Your faith walks on broken glass


Hemma igen,
home sweet home. 
I fredags var jag som sagt till en kompis som fyllde 18, jag kom hem sent och deckade nästan direkt för jag var så trött. och yesterday tvingade jag mig upp vid halv 8 för att åka och shoppa, hittade inte så mycket, bara ett helsvart nitarmband, underkläder och en snygg t-shirt.
Efter jag shoppat så var jag tvungen att följa med mamma på en "kändismatch", enligt mig var den utan kändisar och tråkigt var det också, det var några från robinson, markus fagervall och några till med. Halvsov mig genom matchen, fotboll är tråkigt.
Kom hem på kvällen och då kollade jag bara på tv, Såg på 100 greatest hard rock songs ever, med band som Velvet Revolver, W.A.S.P, Marilyn Manson, Black Sabbath, Nirvana, Alice Cooper, Led Zeppelin, AC/DC, Iron Maiden, Mötley Crüe, Judas Priest och Def Leppard. En hel del bra musik var med!

Idag försöker jag att njuta av den sista dagen på mitt sommarlov, sad but true. Är och har varit hemma själv hela dagen och musiken är på, på högsta volym. Jag har precis ätit och ska nu måla naglarna, sen ikväll blir det bara tv och godis.





Kommentarer












Trackback