I can't see anyone, I can't see anything


Har överlevt den första veckan i skolan, tillbaka till verkligheten,
I måndags började det med att jag fick veta att vi bara har 5 dagar på oss att fixa praktik, så jag har verkligen varit stressad. Men nu har det fixat sig, efter att ha ringt runt och åkt till hur många ställen som helst så har jag änligen fått praktik. Här ska jag alltså vara i 15 veckor, hoppas det blir bra.
Idag har jag bara varit i skolan en sväng och lämnat in papper, sen gick jag på stan och köpte Close-Up magazine och imorgon är jag ledig, fyfan vad skönt. Det har varit sjukt jobbigt att gå upp vid halv 7 varje dag, har känt mig som en död zombie, så det blir gott med sovmorgon imorgon.

Jag har fått hem mitt peace-armband som jag köpte på tradera, snyggt indeed. Right now lyssnar jag på älskade System of a down och kollar twitter, facebook, myspace och så vidare! Snart blir det pizza och sen film, have it good.



Kommentarer












Trackback