I'll take your hope, your dreams, your love, Till there's nothing left

Sorry for the bad update, jag har bloggat väldigt dåligt, men har inte haft någon inspiration eller orkat med bloggen alls. Designen är på G iallafall, sen blir det mer bloggning! 

På sista tiden har jag inte gjort mycket,  mest njutit av ledigheten! ätit glass, shoppat, övningskört, solat och så. I fredags fick jag hem ett presentkort på 100 kr från gratis-fashion, det måste vara den bästa gratis-sidan jag har testat, det är snabbt och lätt att tjäna poäng, på de flesta andra sidor är det helt omöjligt. Så tycker ni ska testa det!
Jag valde att ta presentkort på Åhlens, sen köpte jag det här trädet att hänga smycken på, har velat haft det ett tag.



Kommentarer
> Frida

Tjusigt smyckesträd där! ;)

Skrivet: 2009-08-22 Klockan: 00:16:44
URL/Bloggadress: http://regnpoesi.bubbleroom.se












Trackback